Hola famílies! Tornem a ser aquí!

Sembla que l’internet ja funciona, i aprofitem per explicar-vos aquests darrers dos dies, que han sigut molt intensos. El dijous vam llevar-nos com sempre i vam esmorzar fort, i de seguida vam enfilar cap al poble a buscar l’autocar que ens va portar fins a Sant Martí d’Empúries. Si coneixeu la zona, sabreu que allà hi ha una fantàstica esplanada amb ombra on vam menjar la fruita, vam posar-nos crema i quan vam estar preparats, vam anar a la platja on hi havia bandera verda i unes onades moderades però que ens van fer passar una molt bona estona. Això sí, els nens i nenes van haver de superar algunes “missions”, com ara construir un castell de 2 metres quadrats o enterrar-se fins el coll i cantar una cançó movent el cap.

Després de dinar i fer uns quants bracelets (alguns dels vostres fills podrien muntar una paradeta) vam tornar a pujar a l’autocar per anar a Besalú. Quin poble més preciós! Però quina calor!! A Besalú vam descobrir el poder de l’intercanvi i el valor de les coses.

Recordeu la història del noi que va canviar un clip per una casa? Nosaltres vam intentar fer el mateix: dividits en quatre grups, cada grup va començar amb una pinça d’estendre roba i van intentar aconseguir intercanvis per tot el poble. Després d’uns quants intercanvis, van aconseguir alguna samarreta, un instrument de percussió molt original, bracelets, i fins i tot un fuet!

Un cop tornats a la casa, dutxats i reposats, a la nit van haver de demostrar les seves habilitats amb un joc molt divertit: “Bet on your friend” (aposta pel teu amic). La cosa va així: surt un voluntari de cada grup, cada grup aposta un número de sabates, i un cop s’ha fet l’aposta, s’explica la prova. Ja veieu les proves: Caçadors de crispetes, equilibristes amb bosses de te… Un fart de riure!

TRAVEL BLOG:

Swan: We went to the beach and to Besalú. The funniest thing was exchanging things in Besalú, and we learnt a very important thing: how to behave at the beach, because it can be dangerous!

Hydra: We did a mission at the beach, we built a system to store water from the sea.

Wave: In Sant Martí d’Empúries, we sang a song buried under the sand. We went to Besalú and we played a game. The best part of the day was the trip by bus, and exchanging a peg for other objects in Besalú.

Flame: We went to the beach and, later, we played a game in Besalú. The best part was the game in Besalú, and we learnt how to build a 2 square metres sand castle!!

Recordeu que ens veiem demà diumenge a les 16h a la casa de colònies.

Carrer Hospital s/n

17178 Les Preses.

Fins demà!

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on Google+0Email this to someone